úterý 25. března 2014

Hodně dobré tělové mléko :)

Krásné úterý :) Dnes se s Vámi musím podělit o zkušenost s jedním opravdu dobrý tělovým mlékem. Tělové mléko je značky Dermacol z řady Aroma Rituals. Tuto řadu jsem si dost oblíbila kvůli jejich sprchových gelů. Nádherně voní a na ten hroznovo-limetkový jsem už i psala recenzi :) 
Balení je praktické a oceňuju i víčko na dnu tuby. Nemusím nic vytřepávat a samo mi to vyteče po zmáknutí :) I v konci balení se produkt dobře vymačkává.
Vůně je zvláštní a nemusela by vyhovovat každému. Mi nevadí, ale moje sestra ji nemůže ani cítit, je tam totž cítit ten zázvor.
Konzistence není hutná je spíše tekutější a proto se z obalu dobře dostává ven. 
Vstřebávání je hodně rychlé. Než se domažu celá, tak mám krém už některých místech celý vsáknutý. Zdá se mi, že docela rychle ubývá. Začala jsem ho používat na začátku února a v půlce března mi došel (a to mažu tak 2-3x týdně).
Hydratace je suprová :)
Složení:
V balení je 200 ml a má pořizovací cena byla asi 50,-. Kupovala jsem  ho na stránkách Dermacolu, ale teď jsem ho tam už nenašla, tak si nejsem jistá, zda se dá ještě sehnat.

Jaké jsou vaše oblíbené tělové mléka? Nebo preferujete spíše másla? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat