pátek 31. ledna 2014

Novinky Avon- 1. díl

Mám pocit, že jsem tady na blogu dříve měla článek, který měl ukázat novinky a věci, které mě zaujaly, co se týče Avonu. Nikde jsem je tu v historii nenašla a přišlo mi, že je škoda, že už takové články nedělám. Navíc když jsem blog zakládala hlavně kvůli recenzím kosmetiky Avon. Ty tu jsou v největším množství ve srovnání s ostatními značkami a tak sem zkusím pravidelně psát i tuto rubriku :) Třeba někoho alespoň navnadím na Avon :)
U většiny se ještě nedá na internetu najít obrázek, proto se Vám je pokusím vyfotit přímo z katalogu 3/2014.
První takovou novinkou je CC cream. Bude se prodávat v 5 odstínech a já sama si chci jeden objednat (ten nejsvětlejší s názvem Ivory). CC cream by měl hydratovat, sjednocovat tón pleti, krýt nedokonalosti, zjemňovat a chránit díky SPF 20. Jeho cena bude v katalogu kolem 119,-.

Další novinkou dekorativní kosmetiky jsou paletky 3 očních stínů, v nabídce bude 6 barevných variant a myslím, že si vybere každá :) Paletka má 5,6g stínů a cena bude kolem 149,-.

Pak mě zaujala mramorová růž, protože má opravdu krásné balení. Je jen v jednom odstínu a cena je 200,-. (Podle mě trochu přehnaná cena).

Moc se mi líbí tyto kamínky na nehty ve 12 různých motivech. Myslím, že je to dobrý nápad je zařadit do sortimentu. Jejich cena bude kolem 100,- a k nim navíc za tu cenu budete mít i pinzetu :)

Novinkou jsou také kleštičky na řasy, za cenu 59,-, což mi nepřipadá tak špatné :)

Co se týče péče o vlasy, tak se objeví celá nová řada pro objem vlasů. Řada bude obsahovat sprej na vlasy, šampon a kondicionér. Avon už jednu řady na objem vlasů měl, ale tato je nově inovovaná a obohacená o kolagen. Vlasy by měly být o 39% silnější na dotek a měly by mít 2x větší objem od kořínků.
Cena šamponu a kondicionéru je asi 59,- a sprej asi za 79,-.

Z čištění pleti mě dost láká čistící pěna z řady Clearskin, ale mám doma hodně věcí v zásobě na čistění pleti, takže si to zatím kupovat nebudu :) Má 150 ml a cena je asi 90,-.

Objeví se nová vůně sprchového gelu s názvem My Moment z klasické řady Senses. Balení o velikosti 500 ml by se mělo prodávat asi za 89,- a 250 ml balení za 49,-.

Řada Naturals teď u mě celkem zabodovala. V nabídce je nově tělový peeling s čokoládou, tělové mlék s růží a čokoládou a pak tělový sprej s růží a čokoládou. Cena každého je do 100,-. (Já mám doma ale takové zásoby, že si ani jedno nemůžu pořídit :( )

Já pěny do koupele nepoužívám, ale někoho by určitě mohla zaujmout pěna do koupele s vůní květin. 250 ml je v nabídce za 60,-.

Nově se objeví tělový olej a hedvábné tělové mléko z řady SkinSoSoft v parfemaci mučenkového oleje. Parfémovaná stránka těchto výrobků voní opravdu pěkně a cena každého je asi 130,-.

Další věc, která nebude úplně pro mě je zvláčňující balzám na nohy s vůní levandule. Nesnáším levandule :D V balení bude 50 ml a cena asi 130,-.

Řada Avon Care pak nově představí krém na ruce (60,-), tělové mléko (90,-) a balzám (60,-) s vůní růžové magnólie. Parfémovaná stránka voní hezky, jemně, květinově.

Jak určitě víte, tak Avon vyrábí i parfémy a toaletní vody. Novinkou je tentokrát parfém Femme, který ma pěkné balení. Má 50 ml a cena se pohybuje od 400- do 600,-. Parfém mi voní, ale není to něco co bych musela mít. Tady máte složky vůně:
kategorie: ovocno- mošusová
horní tóny: růžový grep, hruška, fialka
srdce vůně: okvětní lístky jasmínu, magnólie, orchideje
spodní tóny: ambrové dřevo, broskev, dřevo pample  
Se stejnou parfemací bude v nabídce i tělový sprej a tělové mléko.

Netýká se to sice kosmetiky, ale zaujal mě deštník s názvem Kaci a ten bude s motivem slunečnice. Představte si bouřku, velký liják a vy si po ulici jdete se žlutý deštníkem s motivem slunečnice :) Jeho cena by měly být do 350,-.

Poslední dobou mě Avon hodně láká na své kabelky a peněženky. Některé kousky jsou opravdu pěkné. :)

Zaujalo Vás něco? :)

4 komentáře:

  1. Mě se líbí ten CC cream, tvářenka a ty kamínky na nehty (akorát mi nikdy na nehtech nic nedrží a za chvíli se odloupne, i když dám přes tu nálepku/kamínek průhledný lak :/). Tělové mléko s mučenkou by mohlo být dobré :) záleží na vůni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CC cream už mám doma, zkoušela jsem ho zatím jen párkrát a asi to nebude nic pro mě :/

      Vymazat
  2. Já jsem si objednala kleštičky na řasy, protože žádné nemám a cena mi přišla dobrá na to je vyzkoušet;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kleštičky já nepoužívám vůbec. Řasy mám natočené od přírody a nemám potřebu je točit více :)

      Vymazat