pondělí 27. ledna 2014

Nivea šampon pro barvené vlasy :)

Včera jsem Vám v článku psala, že jsem se rozhodla přispívat články a recenzemi i v pondělky. A budu psát 5x týdně! Já si články předepisuju dost dopředu a pak se mi stává, že je mám i na půlku dalšího měsíce. Takže jsem se rozhodla psát 5x týdně, protože na to mám čas a pro vás to bude taky fajn ne? :)
Dnes se blíže mrkneme na šampon, který jsem asi za měsíc používání poznala blíže a chci Vám říct své zkušenosti :)
Já sice barvené vlasy nemám (v době kdy jsem začala používat jsem akorát měla na vlasech barvu z tónovacího šamponu). A stejně ani žádná studie ještě 100% nepotvrdila, že by šampony na barvené vlasy nějak prodlužovaly výdrž nebo působily na vlasy jinak než šampon na nebarvené vlasy :)
Obal je jednoduchý a líbí se mi :) Šampon příjemně voní, ale vůně moc dlouho ve vlasech nevydrží.
Šampon krásně pění a používám ho v kombinaci s Mythic oil šamponem od Loreálu, protože jinak bych měla vlasy jako čerstvě vyndané z kbelíku s olejem :) Ale o tom jindy :)
Zkoušela jsem ho používat i samotný a je to prostě průměrný šampon :) Vlasy více nezmastí, ale ani neprodlouží výdrž nemytí. I bez použití kondicionéru po něm jdou vlasy v pohodě rozčesávat :)

Složení:
Cena šamponu je kolem 70,- a v balení je 250 ml. 

Vyzkoušely jste nějaký šampon od Nivey? Který byste mohli doporučit?

1 komentář:

  1. Já jsem vyzkoušela ten na objem (volume sensation) a pro lesk vlasů (nejsem si teď jistá názvem) a oba byly super :)

    OdpovědětVymazat