neděle 5. ledna 2014

Nákupy za prosinec 2013 :)

Čekala jsem, že nebudu mít co dávat do tohohle článku a nakonec toho je celkem dost :) Ale leden bude o dost slabší, na vánoce jsem dostala hodně kosmetiky, takže mám zásoby minimálně do příštích Vánoc! :)

Když jsem zjistila, že mi dochází můj oblíbený odlakovač, tak jsem hned při další návštěvě Dm drogerie neváhala a jeden si přihodila do košíku. Má  200 ml a stojí pouze 35,-! Na to jak je boží je to málo :) Zvláštní, že jsem ho kupovala jako poslední z těch všech věcí a je hned na prvním místě první fotky :D

Nějak ze začátku prosince měli akci na stránkách kosmetiky Milani a všechny věci byly zlevněné o 50% a já neodolala a vybrala jsem si lak na nehty, který měl být v mint odstínu, ale je na nehtech takový tmavší než mint barva a zelený. Je to škoda :/ Jinak je to odstín 08A Mint Candy, má 13,2 ml a ve slevě mě vyšel na 50,-. Budu na něj teprve psát článek :)
Pak jsem byla s mamkou nakupovat v Tetě drogerii a tam jsem uviděla podkladový lak Moda za pouhých 5,-! To jsem tam přeci nemohla nechat :) A navíc je to můj jediný podkladový lak na nehty.
Mamka nějak uprostřed měsíce objednávala ze stránek Dermacolu, kde měli akci 2 ks laků na nehtu za cenu jednoho nebo tak nějak a tak jsem si jeden vybrala a ségra druhý. Přesnou cenu ale nevím. Kdyby jste mě ve skutečnosti znaly, tak byste si klepaly na hlavu proč zrovna já mám růžový lak. Ale odstín na internetu vypadal spíš korálovo-červeně, no ale nevadí. Nakonec jsem si lak oblíbila a má 10 ml a článek teprve budu psát :)
Make-up od Rimmelu jsem kupovala asi jako první věc v prosinci, protože jsem měla slevový poukaz do Dm a vyšel mě tak na 80,-. Mám odstín 100 Ivory a bohužel je na mě teď tmavý. Takže ho nepoužívám. Každopádně má mít 30 ml a připadá mi, že ho je v lahvičce nějak méně. 
S kamarádkou Zdeničkou jsme se byly podívat v Kiku a tam měli tyto řasy zlevněné na 13,- tak jsem si je musela koupit :D Ikdyž řasy nenosím. Bylo u nich i nějaké lepidlo a na každé řase ještě byly asi 3 ozdobné kamínky, které jsem dala hned dolů :)
Moje ségra byla v Rossmannu ve vedlejším městě a odtamtud mi dovezla oční stín od Gabriela Salvete v odstínu 02, protože mám ráda modrou barvu a byl zlevněný na 30,- ve výprodejovém košíčku :)
No a ještě jsme objednávaly z Elfu, to bylo ještě na konci listopadu možná. A měli zas nějakou akci, tak jsem si přihodila tekuté černé linky. No nic moc :/ Vyšly mě na 27,- + poštovné.
Při objednávání ze stránky dermacolu výše zmíněném mi mamka objednala odličovač očí, protože tam byla nějaká podobná sleva jako u těch laků a myslím, že 2 odličovače byly za cenu jednoho nebo tak. Sestra si vybrala dvousložkový a já tento, protože byl určený na citlivé oči.
A také mi přiobjednala houbičky na make-up za 40,-.
A ještě jsem chtěla vyzkoušet, jaké jsou odličovací tampónky ze 100% bavlny. Jaký je rozdíl mezi nimi a mými oblíbenými Bel, které mají 60% bavlny. Koupila jsem je v Albertě za 18,-.
V Tetě pak měli akci na laky na vlasy a jelikož jsem můj dala sestře, tak jsem potřebovala nový. Vybrala jsem tento a stál 80,-.
No a v Albertě mi kamarádka ukazovala toto tělové máslo, že ho má doma, tak jsem se rozhodla ho taky vyzkoušet :) Stálo 40,- a voní nádherně po vanilkách :)

Co jste si koupily vy? :)

2 komentáře: