pátek 3. ledna 2014

Spotřebováno- prosinec 2013 :)

Tak jsem tady opět se SPOTŘEBOVÁNEM! :) Připadá mi, že toho je nějak moc a málo vzorků :O Já spotřebované věci dávám do takového kufříku, který jsem měla jako malá na hraní a vždycky ho mám zaplněnou tak půlku a tentokrát byl skoro plný! 
Hodnotím opět podle této stupnice:
1. Kosmetické tampónky Bel
Tyto tampónky jste mohly vidět nekonečně mnohokrát v mém spotřebovánu. Jak už jsem několikrát říkala, kupujeme domů jen tyto a jsme na ně všichni zvyklí. Schválně jsem si zkusila koupit jedny tampónky jiné značky, které jsou ze 100% bavlny (na rozdíl od těchto) a prostě mi nevyhovují tak moc. Je to asi o zvyku :) V balení jich je 84ks a kupujeme je v trojbalení tampónků a nějakého bonusu k tomu (vatové tyčinky, gumičky...) za 70,- :) 
Hodnocení:
2. Odličovací ubrousky Balea- Pink Orchid
Toto bylo asi mé 8 balení ubrousků Balea a zatím mi vyhovovaly úplně všechny. Jak parfemací, tak schopností odlíčit :) Psala jsem na ně i článek. Vím, že jsem v minulém spotřebovánu říkala, že si dám od ubrousků pauzu, ale měla jsem načaté toto balení, tak jsem ho jen dodělala na začátku měsíce :) 
Ubrousky se už nedají koupit, ale jejich cena byla 80,- a za tu cenu jste měly 2 balení těchto ubrousků + růžovou krabičku na ně. A ještě poslední věc chci mínit a to, že v balení je 25ks.
Hodnocení:

3. Noname odličovací ubrousky
Psala jsem na ně také článek a jak v něm píšu, tak na odlíčení dobré nebyly, ale na dočištění pleti před použitím pleťového gelu a pleťové vody se použít daly. Ale až jak jsem je dodělala, tak jsem přišla na to, že při jejich používání se mi tvořilo více pupínků a měla jsem celkově horší pleť. Používala jsem je asi 3 týdny a teď jakmile jsem je 2 týdny nepoužila mám pleť mnohem lepší a skoro bez pupínků. Myslím, že za to mohly tyto ubrousky, v té době, kdy jsem je začala používat jsem současně začala používat i novou pleťovou vodu a tu používám i teď a pleť horší nemám, takže pleťová voda za to nemůže. Jinak jsem nezačala používat nic nového. Ale nevím určitě, že ubrousky pleť zhoršily, spíš mám podezření. 
V balení je 20ks a normální cena je 40,-. Já je kupovala za 20,- v akci.
Hodnocení:

4. Ošetřující mléko k odlíčení očních partií Avon
Psala jsem na něj recenzi a nadšená z něj nejsem ani trochu. Používala jsem ho teď jenom proto abych ho dodělala a mohla vyhodit. :) Dráždí a štípe oči i oční okolí. Navíc po odlíčení je na kůži nepříjemný.
Má 150ml a cena je od 59,- do 109,-.
Hodnocení:

5. Odličovací houbičky Calypso
Těmto houbičkám teprve chci psát článek, protože jsou boží! Já je používám na smývání masek z pleti a někde jsem slyšela, že je někdo používá na odličovaní spolu s odličovací pěnou. Prostě skvělá universální záležitost :) V balení jsou 2 ks a stojí 20,- v Rossmannu a 30,- v Dm drogerii.
Hodnocení:

6. Čistící pěnivý krém Winter Avon 
Také jsem už psala článek. Nevyhovovalo mi to ani trochu, na pleti to štípalo, bylo nepříjemné a co teprve jak se to dostalo při smývání do oka! Navíc pleť byla po použití napnutá a vysušená. Parfemace také nebyla nic extra, nějaký starý krém. A navíc vůbec nepění. 
Hodnocení:

7. Výživná medová maska Aqua Effect Nivea
Masku mám pouze v balení 2 sáčků, Mě jeden ten sáček vydržel na 2 použití a to jsem maskou při nanášení ani trochu nešetřila :D Jeden ten sáček má 7,5 ml. Maska příjemně voní, necítím z ní nich konkrétního, ale je to příjemné. Když ji nanesu na pleť a nechám působit, tak úplně vidím jak ta pleť ji do sebe vsakuje a ,,papá". Po použití je pleť hebká a ,,napapaná" :)
Já masku kupovala ve slevě za nějakých 30,- , normálně stojí nějak do 50,-.
Hodnocení:

8. Maska Rossmann
K této masce moc neřeknu, protože je taktéž pytlíčková a ten pytliček s popiskem jsem už vyhodila. Ale maska divně voní, šíleně mě štípe v oblasti lícních kostí. Jeden ten pytlík měl 8ml a cenu už také nevím. 
Hodnocení:

9. Rimmel London Stay Matte makeup- vzorek
Vzoreček byl v odstínu 201 Classic Beige a na mě teda totální pomeranč. Zkusila jsem ho na ruku a letěl do koše :) Měl 1,5 ml.

10. Balzám na rty Avon
Balzám jsem doma měla tak 3 roky, už se ani nedá koupit. Měl 7 ml a parfemace byla taková hodně sladká. Hydratace takový průměr a nevyhovovalo mi balení- nemám ráda nanášení věcí prsty.
Hodnocení: 

11. Tužka na oči Rimmel London
Tužku jsem dostala od kamarádky, byla v odstínu 002. Špatně se s ní pracovalo, protože se lámala a byla prostě strašně měkká. Ostrouhat nešla ani trochu. Výdrží byla v pohodě. Myslím, že se dá koupit za nějakých 100,-.
Hodnocení: 

12. Rozjasňující korektor Avon
Tento korektor jsem moc nepoužívala a byla jsem z něho zklamaná jen co přišel, měl v sobě totiž třpytky a to se mi pod očima nelíbilo. Navíc jste si při nanášení museli dost dávat pozor, protože dost šmouhoval a nevypadal hezky. Ale nejvíce mě naštvalo to, že jsem ho použila 2x a pak na fotky do článku, pak jsem ho nepoužívala nějakou dobu, nedávno ho vytáhla, že mu dám ještě šanci a on už došel!! Nedostanu z něj ani kapičku. To mě totálně vytočilo. Takže vystačil jen na 3 použití a to jsem ho opravdu nedávala hodně.
Měl 2,49 ml a cena je od 59,- do 159,-
Hodnocení:

13. Zubní pasta Colgate whitening, 14. zubní pasta Sensitive Pro- Relief
Obyčejné zubní pasty, co víc k nim říct :)
Whitening měla 100ml a ta druhá 75ml. Ceny opravdu nevím :)

15. Šampon Timotei pro lesk a sílu vlasů
Použila jsem ho asi jen 5x, takže mu věnovat článek nebudu. Neměla jsem ho šanci moc poznat :) (Šampony doma většinou používám dohromady se sestrou a mamkou). Ale voněl moc příjemně :)
Ale u Timotei šamponu se mi moc líbí to balení :)
Měl 250ml a dá se sehnat za 50,-.
Hodnocení:

16. Šampon Timotei okouzlující objem 
Na šampon jsem psala článek. Vlasy se mi po něm víc mastily, méně pěnil, hezky voněl, vlasy se hůř rozčesávaly. Asi bych si ho už nekoupila :)
Hodnocení: 

17. Hydratační šampon s divokou fialkou a vinným semínkem pro vlasy bez lesku Avon
Šampon nádherně voněl a měl světle fialovou barvu. Vlasy nemastil a i 3. den jsem měla vlasy hezké. Lesk moc nedodával. Ale jako každý avonovský šampon z řady Naturals krásně pěnil a nebylo ho třeba moc.I bez kondicionéru šly vlasy v pohodě rozčesat :)
Má 250 ml a dá se koupit od 49,- do 89,-.
Teď si ho nebudu znova kupovat, protože máme momentálně doma zásobu jiných šampónů ale určitě byl fajn a nemám mu co vytknout :)
Hodnocení:

18. Hydratační kondicionér pro všechny typy vlasů Avon
Na kondicionér už jsem také psala článek. Hezky voněl, vlasy šly krásně rozčesat :)
Měl 250 ml a cena je od 39,- do 79,-.
Hodnocení:

19. Tónovací šampon Marion v odstínu 57 Dark Cherry
Nejspíš na něj bude ještě samostatný článek, takže zatím nebudu říkat nic víc :)
Měl 40 ml a stál mě 30,-.

20. Fruity Rhythm deodorant Adidas
Psala jsem na něj také recenzi :) . Krásně ovocně voní a nebyl mým posledním :)
Měl 150 ml a cenu nevím přesně, ale asi do 80,-.
Hodnocení: 

21. Zklidňující krémový neparfémovaný gel pro intimní hygienu Avon
Moc nevím co k tomu říct, opravdu nevoní po ničem a není agresivní. 
Měl 300ml a cena je od 59,- do 109,-. 
Hodnocení:

22. Bezacetonový odlakovač Ebelin
Toto je můj nejoblíbenější odlakovač a jiný už ani nikdy nechci :) Po odlakování nehtů vám nehty opravdu voní po mandlích a není to takový ten hnusný smrad odlakovače :) Když si k němu ale přičichnete normálně, tak mandle cítit nejdou. Poradí si v pohodě alobalovou metodou i s pískovými laky od GS. :)
200ml stojí 35,- a dá se sehnat v Dm.
Hodnocení:

Když se na to dívám, tak tentokrát mám 19 plných balení, 2 cestovní a jen 1 vzoreček. To je dobré ne? :)
No vlastně ještě na Silvestra mi došly 2 další věci, ale článek jsem už měla připravený a už byl dost dlouhý, tak jsem se rozhodla ty věci nechat na další měsíc :) Myslím, že toho bude taky dost :) 
Kolik jste toho měly tento měsíc vy? 

2 komentáře: