čtvrtek 9. ledna 2014

Paletka očních stínů Princessa

Ahoj :) Konečně jsem dala dohromady recenzi na svou jedninou velkou paletku, tak příjemné čtení :)
Paletku jste už určitě mohly vidět v líčících videích, takže to nebude nic nového, ale samostatný článek jsem jí ještě nevěnovala.
Vypadá takto:

Paletka má 12 barevných stínů a všechny jsou s malinkatýma třpytečkama, což je škoda. Byla bych radši kdyby byly matné. :( 
Nafotila jsem každý stín zblízka a i na ruce. 
Na tom obrázku stín nalevo je jen v jedné vrstvě a napravo ve dvou.
Nejdřív sem dám každý odstín zvlášť a pak jejich vlastnosti shrnu dohromady.

Jak vidíte tak pigmentace není nejlepší a liší se u jednotlivých barev. 
Výdrž stínů bez primeru je tak 7 hodin, ale s primerem nebo tužkou nanesenou na celém víčku před použitím stínu celý den. 
Stíny také dost práší.
Mě vyšly asi na 80,-, což by vycházelo, že jeden stín stojí kolem 7kč. Což si myslím, že není zas tak špatné. Tohle určitě není paletka, kterou by jste musely mít, ale pro začátečníky by mohla být fajn :) Jen mě opravdu mrzí, že stíny nejsou matné. Používala bych je více, kdyby matné byly. 

Jak se Vám líbí tato paletka? Jaký je váš názor- vyplatí se za tu cenu nebo ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat