úterý 7. ledna 2014

Pískový lak na nehty.. I já podlehla :)

Ahojky! Dnes vám musím ukázat lak na nehty, který jste už určitě hodně krát viděly na všech možných i nemožných blozích :) Já jsem úspěšně odolávala, ale jakmile jsem jednou byla v tetě a tyto laky tam měli za 60,- tak jsem neodolala! Musela jsem si alespoň jeden koupit a vyhrál to tento v odstínu 04 Mistero Grey.
Všude jsem slyšela jak je lak skvělý, jak dlouho vydrží neoprýskaný a tak. No bohužel mi na nehtech vydrží neoprýskaný 4 dny a to ten 4. den už mám pár špiček ošoupaných :( Možná je to tím, že nepoužívám nadlak ani podlak.
Každopádně barva je to nádherná a na nehtech to vypadá moc dobře :) 
Nečekala jsem, že lak bude na nehtech na dotek hrbolatý (čekala jsem že méně) a to je trochu nezvyklé. 
Lak normálně dávám ve 2 vrstvách jako každý jiný a schne normálně. 
Jako výhodu u něj vidím, že i když ho nechám dobře zaschnout, tak na něm nejdou vidět nějaké rýhy a tak.
Lak mi přijde trochu drahý, takže bych ho za normálních 90,- nekoupila, ale za těch 60,- už bych uvažovala.  Jo a lak má 11 ml. 
Odstíny z této kolekce jsou moc pěkné, myslím že by si vybral každý :) Nevím jestli si ještě nějaký odstín sama pořídím, možná v nějaké akci ano :) 
Lak bych klidně doporučila. Je to něco neobvyklého a navíc to krásně vypadá :)

Jaký máte doma vy? Nebo pořád odoláváte? :)

2 komentáře:

  1. uzasna farba!

    Pozyvam na Nobilis Tilia Giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Pískovým lakům prostě nelze odolat;)

    OdpovědětVymazat