pátek 24. ledna 2014

Nail polish tag + jak skladuji laky na nehty :)

Jsem tu zase po měsíci s tagem, tentokrát je věnovaný nehtům a rozhodla jsem se, že bych ho chtěla za rok udělat znova ať to můžete třeba porovnat nebo vidět jak se co změnilo :)

1) Kolik laků na nehty vlastníš?
Aktuálně vlastním 23 laků na nehty, z toho jen jeden je podkladový lak :)

2) Oblíbená značka laků na nehty?
Oblíbenou značku laků na nehty asi nemám, ale když jsem dívala tak nejvíce od Rimmel (4 ks), pak od Avonu (3 ks) a od Miss Sporty (3 ks).

3) Dostala jsi někdy nějaký lak na nehty jako dárek?
Určitě, třeba loni na Vánoce jsem dostala jeden od ségry, jinak normálně od kamarádek dostávám a předloni jsem dostala laky na nehty i od přítele.

4) Jaký lak máš na nehtech momentálně?
Momentálně mám na nehtech 2 vrstvy stříbrného laku od Miss Sporty a na tom jednu vrstvu modrých třpytek od Vollaré cosmetics Sexi Flexi :)

5) Jaký je tvůj oblíbený lak na nehty?
Oblíbený lak na nehty nemám, ráda je střídám :)

6) Jak skladuješ laky na nehty?
Své laky na nehty a další příslušenství (tj. odlakovač, pilníky, houbičky, oddělovače prstů..) skladuju v krabičce, která mi přišla když jsem objednávala ze stránek Dermacol. Je sice růžová a já zrovna milovník růžové nejsem, ale na laky je super. Mám ji položenou na poličce ve stole. :)
 Ta krabička je úžasná a líbí se mi ti motýlci!!! :)
Tak a teď fotky jednotlivých laků :)
Máme nějaký lak stejný? :) Líbil se Vám tento tag? Jak skladujete laky na nehty vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat