neděle 26. ledna 2014

Rituals- sprchová pěna..

Ahoj :) Dnes mám pro Vás připravený článek o sprchové pěně, kterou jsem měla v jednom ladyboxu a až teď v lednu jsem ji začala používat (aneb tak velké jsou moje zásoby :D ). 
Popis z ladybox dopisu: Unikátní sprchová pěna zanechá pokožku hebkou a čistou, provoněnou a neuvěřitelně jemnou na dotek. Bílý lotos je symbolem čistoty a duchovního růstu, zatímco silný zelený čaj má výrazné antioxidační a zklidňující účinky.
LadyTip: Sprchová pěna Rituals je aromatičtější a jemnější variantou běžných sprchových gelů. Sprchování nikdy nebylo příjemnější.

Já obvykle nevyhledávám různé takové pěny nebo jiné vychytávky do koupelny na sprchování, mám ráda klasické sprchové gely a proto bych si toto sama nikdy nekoupila. Ale jelikož jsme si s kamarádkou napůl objednaly červencový ladybox a jeho obsah si rozdělily, tak se ke mě pěna dostala :)
Moc se mi líbí její vůně, není vůbec sladká spíš je taková svěží. 
Já pěnu používám klasicky místo sprchového gelu, ale jako nevýhodu vidím její dávkovaní. Nikdy neodhadnu množství a dám pěny více než by bylo potřeba. 
Když si aplikátorem produkt vymáčknu, tak na houbičce je nejprve průhledný gel, který se během pár sekund začne proměňovat v bílou pěnu a tou se normálně umyjete. (Pěnu bych přirovnala k pěně na holení). Po použití je pokožka hezky hebká a provoněná a vůni z pokožky můžete cítit. (Pokud se hned po umytí nenakrémujete.)  
Složení:
Já měla pouze cestovní balení 50 ml, normální prodejní velikost balení je 200 ml za cenu 209,-.
Jsem ráda, že jsem pěnu mohla vyzkoušet, ale není to věc, kterou bych potřebovala mít doma znova :)

Máte raději sprchové gely nebo rády experimentujete jinými věcmi na sprchování? Máte zkušenost s nějakou sprchovou pěnou? :)

Ještě bych chtěla nakonec upozornit na to, že články budou odteď i každé pondělí. Mám doma hodně výrobků, na které bych mohla a chtěla psát článek, ale nebyl na ně prostor. Takže budu přispívat týdně o 1 článek více, což mi za měsíc přidá asi 3-4 články, což je pro mě super :) Na první pondělí článek se můžete těšit už zítra ráno! :)

5 komentářů:

  1. Myslím, že zůstanu u klasického sprchového gelu :) Ale ráda bych někdy vyzkoušela nějakou pěnu na sprchování nebo něco podobného.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem zkoušela Baleu a ono to bylo sprchovy gel a pěna napůl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkoušela z Baley taky jednu pěnu, ale ta byla jako šlehačka :-D

      Vymazat
  3. ja by som to asi tiez tak zhrnula :) super ze sme to mohli vyskusat ale raz asi staci :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat