úterý 28. ledna 2014

Oči- 7 díl :)

Vím, že tohle líčení je vlastně dost podobné tomu co bylo minulý měsíc, ale mě se líbí :) A zlatou barvu jsem si na očích dost oblíbila :)

Jako vždy jsem nejprve použila bázi pod oční stíny a korektor, které už určitě znáte :)
Následně jsem opět vzala svou jedinou paletku Princessa a tentokrát jsem použila krásný hnědo-oranžovo-měděný stín a ten nanesla na celé víčko pomocí plochého klasického štětce na stíny.
Pak jsem použila můj oblíbený zlatý stín od Essence a ten nanesla do středu víčka a změkčila přechody. 
No a pak jsem jemně vytvarovala oko pomocí tmavě hnědého stínu z výše použité paletky Princessa. No a celé líčení dokončila řasenkou :)
Výsledek dopadl takto:

Informace o výrobcích
Báze pod oční stíny od Elfu- mám odstín Nude, má 5ml a cena byla 39,-
Korektor match 2 cover! - koupila jsem jej v dm v regálech Essence za 70,-. Má 2,3 g.
Paletka oční stínů Princessa- koupila jsem ji také v dm asi za 100,- , ale od té doby už jsem ji tam vůbec neviděla.
Krémový oční stín od Essence Sun Kissed- v odstínu 02 My sunny side, má 2g a cena byla nějak kolem 40,-
Řasenka Better than false lashes Catrice- v odstínu black, má 12 ml a normální cena je 114,-, ale já ji mám z ladyboxu

Jak se Vám líčení líbí? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat