úterý 21. ledna 2014

Krém na nožičky s bílým čajem a zázvorem

Pěkné ráno! Dnes se mrkneme na krém na nožky, který teď používám. Nepoužívám ho celé balení, ale asi jen od půlky. Nejdříve ho používala moje mamka a vůbec jí nepřipadal dobrý, tak jsem si ho s ní vyměnila za jeden krém, který jsem používala já a byla spokojená, protože její nohy potřebují větší péči.

Popisek:
Krém je značky Avon a jeho parfemace mi ze začátku hodně voněla, teď už po delším používáni moc ne a spíš mi smrdí. Opět ji nedokážu k ničemu přirovnat, ale je spíš taková silnější. 
Krém se rychle vstřebává, ale hydratace nic moc. Nohy si nakrémuju a pak po vsaknuti nejsou nijak extra hebci nebo tak.
Krém není nijak hutný a je žluté barvy.
Složení:
Krém není moc dobrý a spíš už bych si ho nekoupila. Cena je od 59,- do 109,- za 75 ml.

Jaký je váš oblíbený krém na nohy? 

2 komentáře:

  1. Ahoj, maminka ho používala asi čtyři dny, protože jak píšeš rychle se vsákne tak si ho byla schopná na nožky namazat i 7x za večer :D :D ( ale mne se strašně líbí to balení):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To baleni se mi taky moc libi :-) jen me mrzi ze nehydratuje vic :-(

      Vymazat