neděle 12. ledna 2014

Pár minimasek, které jsem za poslední dobu vyzkoušela.... :)

Ahoj všichni, nějak se mi doma nakupily pytlíčky masek, a tak jsem se rozhodla jim věnovat článek. Pro každou zvlášť jsem článek dělat nechtěla, protože přece jen jsou to masky maximálně na 4 použití, takže z toho zas tak moc nepoznám, ale něco málo k nim říct už teď můžu :)

První maskou je Nivea Visage výživná medová maska, kterou jsem už zmiňovala ve spotřebovánu za prosinec. Masky byly 2 pytlíky, každý po 7,5 ml a každý pytlík mi vydržel na 2 
použití. Její cena těch 2 pytlíků je asi 40,-. Maska krásně voněla (necítila jsem z ní ale med), byla taková gelovo-krémová a jemně nažloutlé barvy. Aplikovala se na vyčištěnou pleť a nechala působit 10-15 minut. Při ubíhání času šlo nádherně vidět jak pleť tu masku vstřebává a pak po opláchnutí byla pleť krásně napapaná a heboučká :) 
S maskou jsem byla naprosto spokojená, nemám jí co vytknout, ale neplánuji si ji znova kupovat z toho důvodu, že teď mám jiné masky na vyzkoušení :)
(Omlouvám se, ale druhou část jsem už vyhodila :/ ) 


Další masku v pořadí jsem vyzkoušela tuto od Baley Dobrá nálada. Mám pocit, že se už neprodává což podle mě ani není škoda! Maska má taktéž 2 pytlíky, každý po 8ml (což by u mě každý pytlík opět na 2 použití) a cena byla asi 15,-. Maska nádherně voní, ale fakt nádherně a je takové meruňkové barvy. Má také spíše gelovější konzistenci a používá se na vyčištěnou pleť, nechá působit 10-15 minut a měla by se jen setřít, nesmývat!
Na rovinu Vám řeknu, že jsem od masky čekala přesně to, co udělala. Nanesla jsem ji na pleť, nejdřív vv pohodě, ale asi po 3 minutách mě zase začala šíleně pálit. Kolem nosu, na čele.. Takže jsem to opět nevydržela a hned jí smyla. Opravdu to byla moje poslední maska od Baley. Měla jsem jednu v klasickém velkém balení, pak i jednu další v sáčku a samozřejmě tuhle. Všechny mě na pleti pálí a štípou. (Ani jedna nebyla prošlá). 

Tuto masku, kterou jsem taktéž vyzkoušela mám i v plném balení. Takže zatím o ní jen napíšu jen první dojmy a dojmy po delším používání se tu objeví později (za měsíc, možná dva měsíce). Maska má 7 ml a její konzistence je gelová a příjemně voní (nevím jestli stejně jako olivy nebo ne protože jsem ještě olivy v životě nejedla). Na pleti je po nanesení průhledná a nechává se působit 5-20 minut a pak smývá vodou. Při době působení úplně vidíte jak se Vám vstřebává do pleti a já jsem po těch 20 minutách na pleti neměla skoro nic, co bych měla smývat. Pleť byla hebká, ale ne že by byla úplně maximálně hydratovaná. Masku jsem pořídila asi za 10,- v nějaké speciální nabídce pro Avonlady. 

A poslední maska je maska, kterou jsem už jednou měla a mohly jste ji vidět ve spotřebovánu za měsíc srpen. Maska krásně voní a po použití byla pleť hebká a vyživená :) Má 7 ml a je spíš krémové konzistence. Vyšla mi na jedno použití a její cena byla 10,-.

(omlouvám se za tu barvu, maska má béžový obal)

Máte někdo ten stejný problém, co já s maskami od Baley? Nebo neví náhodou někdo čím to může být? :)

Mimochodem, založila jsem si instagram, nejdete ho zde na blogu v sloupci napravo mezi štítky a oblíbenými příspěvky :) Budu se snažit hodně přispívat :)

4 komentáře:

  1. Ja som Balea masku este nemala, Doliva a Himalaya maju vyborne!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ja naopak nikdy nevyzkousela Himalaya a Doliva masky :-D

    OdpovědětVymazat
  3. já miluji slupovací od Baley :) ale žádná mě tedy neštípe. Je možný, že má třeba v sobě něco, na co můžeš být citlivá :) já jsem zase zkoušela slupovací masku z kaviáru od Avonu a po té mám pleť jako červený rajčátko a taky mě krapet pálila (krém to samé) :/ :) Nikol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu slupovací kaviárovou od Avonu jsem nezkoušela, ale jinak jsem měla plné balení té s bambuckým máslem, s květem plumérie a teď používám tu olivou. Ani jedna mě nikdy neštípala a nedělala neplechu. :) Ale Baleu už nikdy nechci jako masku!

      Vymazat