čtvrtek 16. ledna 2014

Balzám Nordic Berry..

Ahoj všichni :) Dnes Vám ukážu tělový balzám od Neutrogeny, který jsem kupovala v domnění, že je to tělové mléko, ale vlastně to je fuk, protože se to používá jako tělové mléko :D 

 Tělový balzám je určen na suchou pokožku, kupovala jsem ho asi ještě v létě a začala používat až v prosinci, jo moje zásoby :)
Popisek:
Nevím jestli je vůně zrovna jemná, připadá mi taková silnější, ale netuším k čemu ji mám přirovnat. Necítím z toho vůbec nic konkrétního. 
Krém je takový gelovo-krémový a trošku hůř se rozmazává a taky mi připadá, že je ho velká spotřeba a rychle ubývá. 
Hydratuje hodně dobře, ale za to se hodně dlouho vstřebává. A já nemíním klepat kosu v koupelně, než krém zaschne, takže se většinou oblíknu dřív a pak mám takový hnusný ulepený pocit na těle. Nesnáším na spaní mít kalhoty, takže pak mám ještě celkem dlouhou dobu ulepené nohy. Ráno jakmile se vzbudí tak cítím hydrataci a ulepený pocit je pryč. 
V balení je 200 ml a balzám mě vyšel v akci na 99,-. Nevím kolik stojí normálně, ale i za tu 100,- mi přijde drahý na to jak lepí a jak rychle ubývá.
Složení:
Jak jsem psala, tak mi balzám přijde drahý. Nekoupila bych si ho znova, protože mě nezaujala ani vůně, ani hydratace a cena už vůbec. Asi budu zkoušet dál jinde :)

Zkoušely jste už tento balzám? Jaká je vaše oblíbená značka hydratačních produktů na tělo?

Žádné komentáře:

Okomentovat