neděle 19. ledna 2014

Lak na nehty Mint Candy od Milani :)

Ahoj všichni, dnes si dáme článek věnovaný mému prvnímu laku od značky Milani. Kupovala jsem ho, když měli na stránkách slevy 50%.
Z obrázku jsem čekala, že to bude taková ta klasická mint barva, ale přišel mi lak s barvou něco mezi modrou a zelenou, ale klasická mint barva to není :( 
Další takové zklamání bylo, že barvu, kterou vidíte v lahvičce nedostanete. Je tmavší a ne tak pěkná.
Připadá mi, že schne trochu déle, proto můžete vidět na fotce dole rýhy. Vypadá suše, ale přitom není. 
Jinak kryje klasicky ve 2 vrstvách a zasychá leskle. 
Trochu mě zklamala ta výdrž. Bez nadlaku a podlaku je už 3. den oprýskaný.
Jinak balení v těch zlatých nápisech a se zlatým víčkem působí podle mě dost luxusně :)
Když to shrnu, čekala jsem od laku víc, takže mě zklamal. Je to normální průměrný lak, který má akorát vyšší cenu. Normálně je jeho cena totiž 100,-. Za tu cenu bych si ho nikdy nekoupila a to ani přesto, že ho je 13,2 ml. Trochu nechápu proč 13,2 ml a ne třeba 15 ml. Je to divné :D

Máte nějaký lak od Milani? A jste spokojené? :) Máte vůbec nějakou věc od Milani?

Žádné komentáře:

Okomentovat