sobota 19. dubna 2014

Informační článek s obrovskou změnou!!

Krásné sobotní ráno mí milí čtenáři! Moc dobře vím, že dnes článek být neměl, ale tohle nepočká.
Nebude to žádná recenze, ale něco důležitějšího. Na tomto blogu jsem mám už nějakou dobu pár technických problémů, se kterými nejde nic udělat ani je nějak odstranit. Bohužel si za ně můžu jen já :/ Uvažovala jsem, jakým způsobem bych tuto situaci mohla vyřešit a nakonec jsem došla k názoru, že bude nejlepší začít úplně od znova. Takže jsem po dlouhém zvažování nakonec založila nový blog a tento zůstane pořád, ale už na něj nebudu přispívat. Nechám ho takhle jak je a ten nový bude něco jako jeho pokračování. 
Nová adresa blogu je zde a budu moc ráda, když svůj odběr dáte tam, aby jste o mé články nepřišli. :)
A nakonec bych ráda poděkovala těm, co mě za celou dobu na tomhle blogu podporovali. Tak už zbývá říct jen ahoj a uvidíme se na novém blogu!!

Žádné komentáře:

Okomentovat