úterý 15. dubna 2014

Co jsem dostala k narozeninám? :)

Ahoj všichni! 
Asi měsíc zpátky jsem tady na blogu spustila hlasování, zda chcete vidět, co jsem dostala k narozeninám :) V hlasování vyhrála vaše zvědavost a tak jsem tady se článkem :)
Narozeniny jsem měla v neděli a zatím jsem je ještě nijak neslavila. Přišel k mě domů na oběd můj přítel, ale jinak nic zvláštního. S kamarádkama bych měla slavit až někdy později, zatím neznámo kdy.
Možná, že čekáte tunu kosmetiky, ale to Vás asi zklamu. Dostala jsem jednu drahou věc a proto ty ostatní byly spíše maličkosti :)
Z pečující kosmetiky jsem dostala tělové mléko Kallos a objemový šampon od Gliss Kur. Na nehty jsem dostala base&topcoat v 1 od Miss Sporty.

Z dekorativní kosmetiky jsem od kamarádek dostala paletku očních stínů Au Naturel od Sleeku, na kterou jsem už psala i recenzi :) Dále jsem si pak od přítele vybrala báze pod oční stíny od Dermacolu, po které jse už dlouho toužila, dále Dermacol Imperial make-up a obyčejnou černou kajalovou tužku o Essence.
Z oblečení jsem od mamky a taťky dostala tílko v mint barvě a obyčejné černé tričko, které už mám stejné i z dřívějška a mám ho moc ráda :)
Tou nejdražší věcí byl tento foťák, kterým jsem shodou okolností pořizovala fotky do tohoto článku :)
A samozřejmě nechyběla ani kytička :) 

 Jak se vám článek líbil? :) Máte s některým kosmetickým produktem nějakou zkušenost? :) A pokud jste někdy teď také měli narozeniny, tak mi určitě mi napište, co jste dostali vy :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat