pondělí 14. dubna 2014

Zklidňující pleťové tonikum

Krásný začátek týdne!
Dnes bych Vám ráda chtěla ukázat pleťové tonikum, které už nějaký ten pátek používám :) Je od Dermacolu a pořídila jsem si ho na doporučení mojí mamky.
Obal je pěkný a jednoduchý, ale je potřeba se naučit korigovat množství produktu :) Asi po pár dnech používání jsem přišla jak na to, abych produktu nevylila zbytečně moc :)
Poslední dobou se pořád dostávám blíž Dermacolu a začínám ho vnímat jako (pro mě) oblíbenou značku. Toto tonikum je opravdu bez parfemace, jak slibuje obal. Dále je na obale psáno, že zabraňuje vysoušení pleti s čímž naprosto souhlasím. Když mám na pleti viditelné šupinky a dám  na pleť toto tonikum, tak šupinky zmizí. 
Používám ho ráno na vyčištění pleti po noci a i večer a to na dočištění pleti jako poslední krok mé denní rutiny. 
Tonikum je tekuté a bezbarvé. 
Pleť vůbec nedráždí a ani po delším používání nepozoruji žádné zhoršení pleti ani žádnou alergickou reakci.
Složení:
Tonikum má 200 ml a já jej koupila zde, bylo v akci asi za 70,- a nyní se tam dá pořídit za 109,-. Tonikum jsem si v poslední době dost oblíbila, ale až mi dojde, tak si zatím neplánuji kupovat další balení, v zásobě mám ještě pár jiných produktů :)

Používáte tonika? Jaké je vaše oblíbené?

Žádné komentáře:

Okomentovat