pátek 11. dubna 2014

Beauty blogger TAG


Krásné páteční ráno, mí milí! 
Dnes jsem tu s tagem, kterým jsem sepisovala včera večer a kterým jsem se inspirovala na blogu mé nejlepší kamarádky Zdeničky :) Neměla jsem čas na sepsání recenze a navíc jsem nestihla nafotit žádné fotky. 
Ještě bych chtěla říct pár slov jen tak informačně. V neděli mám narozeniny a měla bych dostat i nový foťák. Takže by kvalita fotek (snad) měla být lepší :) A dávala jsem tady na blog otázku, zda chcete vidět, co jsem dostala na narozeniny. V hlasování vyhrálo, že ano, takže nějak během týdne bych vám ukázala, co jsem dostala :)
Tak a už jdeme na ten tag :)
1. Pamatuješ si svůj první makeup produkt?
No přesně asi ne, ale myslím, že to byla hnědá skoro vyschlá řasenka, kterou mi dala kamarádka :D Pak někdy později jsem si koupila v časopise (nejspíš Bravo girl) nějaké stíny, mamka mi pořídila pořádnou řasenku a pak si pamatuji můj první makeup. Byl od Miss Sporty a šíleně oranžový :)

2. Popiš svou nejlepší řasenku. Čím je speciální?
Obecně je mojí nejoblíbenější Super Shock od Avonu, ale tu teď nemám otevřenou, protože chci dobrat ty starší. Z těch, co mám otevřené, je určitě nejlepší Super Shock Max taktéž od Avonu. Psala jsem na ni recenzi. Neslepuje a naopak řasy oddělí, nádherně prodlouží a skvěle se s ní pracuje :)

3. Jaký kosmetický produkt si kupuješ nejčastěji?
To asi nedovedu říct. Dost se to střídá.  

4. Nosíš falešné řasy?
Ne, mám doma stejně jenom jedny a to z Kiku a nemám k nim ani lepidlo :)

5. Jaké je tvoje oblíbené místo na nakupování kosmetiky?
Dm, nebo také ráda nakupuji v katalogu Avonu, jak je vidět i na počtu recenzí na značku Avon :)

zdroj

6. Myslíš, že jsi nemotorná, když si děláš svůj makeup?
Záleží jak u čeho. U řas třeba nemám problém, linky jak kdy, rtěnky jsou pro mě horší, protože je nenosím tak často.

7. Co máš ráda na makeupu?
To, že můj vzhled dokáže vylepšit a cítím se pak lépe a sebevědoměji :)

8. Jaká značka má teď asi nejlepší obal?
Zrovna mě nic nenapadá. 

9. Co obsahuje tvoje kosmetická taštička?
Nenosím sebou nikam nějakou kosmetickou taštičku. Možná jsem divná, ale je to tak :) Jediné co mám třeba jen tak hozené v bundě je balzám na rty. Jinak sebou nenosím nic. :)

10. Zkoušíš raději nové produkty nebo zůstáváš u starých?
Ráda zkouším nové věci, ale mám své stálice, které si občas opět koupím, abych si dala pauzu od toho zkoušení. Takovou stálicí je třeba Super Shock řasenka. Zkouším ráda jiné, ale tuhle si stejně vždycky koupím a mám ji nejraději :)


Jak se Vám tag líbil? Dělali jste jej taky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat