čtvrtek 10. dubna 2014

Meruňkový peeling, který je milovaný snad všemi...

Ahoj :) Dnes se mrkneme na velmi slavný peeling, který snad všichni milují. Já jej taktéž vyzkoušela a nechápu nadšení ostatních lidí :( Chceš vědět proč? Tak čti dál!
Obal se mi moc líbí a to i přesto, že nemám ráda oranžovou barvu. Tuba není moc praktická, když už máte produkt skoro vypotřebovaný, tak je problém produkt dostat ven. 
Zarazilo mě, že vůně produktu byla jiná hned po koupení a jiná když jsem ho začala používat. Původně jsem si ho koupila asi v listopadu sama, že si ho schovám na později, ale mamka se nabídla, že mi ho schová na Vánoce. Ze začátku voněl opravdu jako meruňky, v únoru už mi nevoněl jako meruňky a vůně už nebyla vůbec výrazná.
Konzistence je trochu hustší a má v sobě nespočet zrníček. Ty by měly být ze skořápek vlašských ořechů. Částečky jsou malé, ale i přesto mi pleť podráždí. Peeling mě na pleti štípe hned po nanesení a opravdu ho masíruji do pleti jen jemně. Jen ho nedokážu masírovat déle než půl minuty, protože mě na pleti opravdu štípe. I po smytí je pleť podrážděná a trochu mě štípe a zároveň je hebká a vyčištěná.
Složení:
Kupovala jsem ho na podzim v Rossmannu za 99,-. Teď když jsem v Rossmannu byla, tak se tam myslím prodával za 120,-. Jeho obsah je 150 ml a vydržel mi na 2 měsíce používání (používala jsem ho ob den). Už bych si ho znova nekoupila. 

Zkoušeli jste tento peeling? Souhlasíte se mnou? Máte rádi Freemana?

2 komentáře:

  1. Tak já jsem na straně těch nadšených lidí :D ale používám ho jen 1x za týden

    OdpovědětVymazat
  2. Masky od Freeman mě hodně lákají, právě kvůli těm kladným recenzím, takže bych nějakou ráda vyzkoušela. Pleť nemám moc náročnou a něčemu náchylnou, tak snad by mi tento nic neudělal :)

    OdpovědětVymazat