pátek 18. dubna 2014

Brandnoozbox za duben 2014 :)

Krásný pátek! Včera v poledne nám domů přišel první Brandnoozbox. Jakmile jsem box poprvé uviděla, tak mě zaujal a nějak jsem na něj pak nalákala mamku, takže jsme nakonec minulý měsíc objednali jeden boxík a já vám chci dnes ukázat jeho obsah :) 
Krabičku jsem ani nefotila, protože už ji asi každý někdy v životě viděl, takže vám ukážu jen obsah :)
A teď už k jednotlivým produktům.
První produktem na dopisu byla Lotus karamelová pomazánka. Pokud jste tyto sušenky někdy jedli, tak pomazánka chutná úplně stejně! Obsah je 400g a cena je 85,-. U nás na trhu by měla být normálně k dostání.
Druhou věcí je koření v pyramidkách od Vitany. V balíčku každý mohl najít koření na vývar, nebo na svíčkovou anebo na brambory. My jsme našli na svíčkovou. Obsah je 35g a cena 28,-. Koření by mělo být volně prodejné.
Třetím produktem mohla být plechovka Stock v příchuti Gin&Tonic (zelená plechovka), Vodka&Grapefruit (modrá plechovka), Tuzemský&Cola (oranžová plechovka). V našem balíčku byl Gin&Tonic, což u mě doma nikoho nepotěšilo, protože nikdo nemá rád Tonic. Byl u mě zrovna přítel, tak si plechovku vzal on. Objem je 250ml a cena 30,-. K dostání v obchodech bude v květnu.
Dalším produktem je X-Drink Krtečkova voda, což je vlastně obyčejná neperlivá voda s jahodovou příchutí :) To nenadchne ale ani neurazí. Objem je 350 ml, cena 11,- a je volně prodejná.
Za tento produkt jsem moc ráda, protože to jsou mé oblíbené sušenky Lotus :) Ty mě potěšily. Obsah je 120g a cena 25,-. Určitě víte, že jsou volně prodejné :)
Toto je plechovka stejné značky jako Krtečkova voda, tj. X-Drink. Akorát toto je malinovka. Objem je 250 ml a cena 18,-. Taktéž byste ji měli najít v obchodech.
Další věcí je kečup Felix, který se nám bohužel netrefil do chuti a my ze 3 příchutí (jemná, ostrá, dětská) obdrželi právě tu ostrou. Ty ostatní 2 by potěšily mnohem víc, ale snad to nebude tak hrozné a bude se to dát jíst :) Má 400 ml a cena je asi 40,-.
Tato paštika mě velmi zaujala, protože klasickou paštiku s masem (a dalšími podobnými surovinami) odmítám jíst. Tato neobsahuje maso a navíc by měla být přírodní. Byly 2 příchutě a to bylinky a delikates. V našem boxu byly bylinky, což mi nevadí :) Má 100 g a cena je 27,-.
Dále pak v boxu byly další 2 koření od Kotányi a to pažitka a bazalka. To by se doma využít mohlo, ale zase to není věc, ze které bychom byli úplně paf. Pažitka má 5g, bazalka 9g a cena každého (za pytlík) je 20,-.
Předposlední produkt je pšeničná hladká mouka. Toto také není nic, co by člověka extra potěšilo, ale doma se to využije. Má klasicky 1 kg a cena je 20,-. 
No a poslední věcí byla 7days Borseto ve 2 příchutích a to lesní plody a jablko se skořicí. U tohohle mi na příchuti nezáleželo, snědla bych cokoliv z těch 2. My máme jablko. V obchodech by se to mělo dát normálně koupit (ale ještě jsem to nikde neviděla), obsah je 60g a cena 15,-.
Věcí v balíčku bylo celkově 12, ale musím říct, že to u nás nikoho extra nenadchlo a spíš jsme někde mezi nadšením a zklamáním. Já jsem nejvíce natěšená na paštiku, ségru nejvíce potěšila karamelová pomazánka a mamku asi nic, protože má bezlepkovou dietu a kromě těch 2 plechovek a koření nic ani nemůže ochutnat.
Po sečtení cen jednotlivých produktů jsem se dostala na částku 341,-. To znamená, že to převýšilo samotnou cenu, kterou platí každý, kdo si box objedná.
Fotka dopisu a popisy produktů na dopise:
Box se dá objednat zde
Cena jednoho boxu je 279,-. Při koupi 3 boxů za jeden zaplatíte 249,-. Při koupím 6 boxů za jeden zaplatíte 229,-. Při koupi 12 boxů za jeden zaplatíte 199,-. 
Doručení boxů by mělo probíhat každý měsíc 17.

Líbí se vám ten nápad boxů s jídlem? Objednali jste si už nějaký, chtěli by jste? Co říkáte na obsah tohoto?

1 komentář: