pátek 4. dubna 2014

Super deodorant :)

Ani nevíte, jak moc jsem ráda, že už je pátek. Škola je vyčerpávající a já už chci léto. :(
Takovou tu letní náladu mi navozuje tento deodorant Adidas :)
Balení se mi líbí a to i přesto, že nemám ráda neonové barvy :)
Jak každý určitě ví, tak deodorant má pomáhat zápachu nikoliv samotnému pocení. I přesto se mi zdá, že mi deodoranty Adidas pomáhají i v boji proti pocení, ne extra moc, ale trochu ano.
Vůně je krásná, svěží, citrusová a ideální na léto. 
Po aplikaci podpaží není nijak ulepené a vůně jde cítit skoro celý den.
Při nanesení na čerstvě oholenou pokožku vás může trochu štípat.
Na oblečení nedělá žádné fleky. 
Složení:
Obsah je 150 ml a cena asi 80,- :) Často bývají v akci :)
Určitě nebyl můj poslední, ale zatím si žádný další nebudu kupovat, protože jich teď mám doma dost :)

Co používáte vy? Máte raději kuličkové nebo tuhé deodoranty? Vaše oblíbená značka?

2 komentáře:

  1. Vypadá celkem dobře :) počkám si na nějakou akci a až mi dojdou moje aktuální zásoby tak na léto třeba určitě koupím :)

    OdpovědětVymazat
  2. mi nejvíce vyhovují krémové dedoranty :)

    OdpovědětVymazat