čtvrtek 3. dubna 2014

Peeling, gel a maska v 1 :)

Krásný čtvrtek! Za chvíli tu máme víkend! (Konečně!) :) Dnes Vám chci ukázat výrobek, který je zároveň pleťový gel, maska i peeling. Já ho nejvíce používala jako peeling :)
Balení je v pohodě, je to tuba a když je tuba skoro prázdná, tak jde produkt dostat dobře ven.
Vůně je taková zvláštní. Velmi mi připomíná období v dětství, kdy jsem měla neštovice a mamka mi je potírala něčím, co vonělo stejně :) Nemusela by vyhovovat každému, ale mi nevadí.
Moje používání probíhá takto: Navlhčím si pleť, vymáčknu si na ruku produkt a pak si s ním začnu masírovat obličej. Částeček tam není nijak moc, ale je to hrozně příjemné, protože vůbec nedře pleť a udělá ji hebkou. Ten výsledek není úplně nejlepší, ale já hlavně oceňuju to, že mi pleť nedráždí. A po něm i tak používám ještě klasický pleťový gel.
Akorát si dávejte pozor na oči, když se vám tam dostane tak to vůbec není příjemné. 
Konzistence není nijak hutná ani úplně tekutá. 
Složení:
Objem je 75 ml a cena je od 59,- do 109,-. V zásobě mám ještě jedno plné balení a už se na něj těším :)

Používáte peelingy? Zkoušely jste tento? Jaký je Váš oblíbený? :)

3 komentáře:

  1. Ahoj, ja pouzivam masku, peeling a cistici gel od Garnier, s tim jilem, a taky to nejvic pouzivam jako peeling a cistim si tim plet denne a je to super, skvele ji odmasti a vyhladi.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi dávno jsem ho zkoušela a byl to takový průměr :)

    OdpovědětVymazat