neděle 6. dubna 2014

Paletka Sleek Au Naturel

Krásnou neděli všem :) K sepsání této recenze jsem se nutila hodně dlouho, protože jsem pořád čekala, že se můj názor trochu změní. A ono nic. Všude jsem četla na Sleek kladné názory a recenze, moc mě to lákalo zkusit a nakonec když jsme se s kamarádkama domluvily, že si každá vybereme dárek, který chceme od těch ostatních na narozeniny, tak jsem neodolala. Výběr samotné paletky nebyl těžký, chtěla jsem jsem nějakou, ve které budou přirozené a hlavně matné barvy. 
První o čem se zmíním je krabička a obal samotný. Krabička je krásná a pořád ji mám ještě schovanou. Obal paletky se mi taky moc líbí a působí na mě dost elegantně, akorát je hrozně špatný v tom, že je hned ušpiněný. Já to pak čistím vlhčeným ubrouskem.
Pigmentaci zmíním níže spolu s fotkami jednotlivých swatchů. Co se týče výdrže, tak mi celý den bez báze nevydrží ani náhodou. S bází je to lepší, ale po 7 hodinách (když se vrátím ze školy) už jsou většinou slité v záhybu oka. Nevím jestli to je levnou bází (používám od Elfu) anebo prostě nedrží. Časem si chci pořídit lepší bázi, tak snad to bude lepší. Zkoušela jsem jako podklad dávat i bílou tužku, ale vydrží to stejnou dobu. 
Další věc se kterou mám problém je nanášení. Třpytivé stíny nejdou vůbec nabrat štětcem (možná je to tím, že také nemám drahé a kvalitní štětce) a matné naopak mám problém nanést prstem. 
Nyní se vrhneme na pigmentaci: (všechny stíny jsou v 1 vrstvě)
Stíny na swatchích jsou ve stejném pořadí jako na tomto obrázku.
Nougat- krásná bílá matná barva. Špatně se nabírá prstem.
Nubuck- šedá matná barva. Špatně se nabírá prstem. Je moje nejoblíbenější a už teď jsem skoro na dně. Používám ji do záhybu oka (buď samotnou nebo s nějakou tmavší barvou).
Cappuccino- naprosto přirozená matná béžová barva. Na víčku nejde téměř vidět a špatně se nabírá prstem. 
Honeycomb- matná žlutá barva. Špatně se nabírá prstem.
Toast- matná oranžová barva. Špatně se nabírá prstem.
Taupe- krásná třpytivá champagne barva. Je máslovité konzistence a nechce se mi chytat na štětec.
Stíny na swatchích jsou ve stejném pořadí jako na tomto obrázku.
Conker- třpytivá burgundy barva. Má máslovitou konzistenci a nechytá se dobře na štětec.
Moss- lesklá hnědo-zelená barva. Má máslovitou konzistenci.
Bark- tmavě hnědá matná barva. Hůř se nabírá prstem.
Mineral Earth- krásná třpytivá tmavě hnědá barva. Má máslovitou konzistenci a trochu hůř se nabírá štětcem.
Regal- matná burgundy barva. Vůbec mi nejde nabrat prstem.
Noir- matná černá barva.

V paletce je tedy 12 stínů, každý má 1,1 g a cena je různá od 264,- do 300,-. Já objednávala zde

Když to shrnu, tak od paletky jsem čekala víc. Matné stíny jsou hůř pigmentované a více práší. Navíc stíny nevydrží celý den. Ale i tak mám paletku ráda, jen po ní nesahám tak často, když vím, že stíny nevydrží. :( 

Máte nějakou paletku od Sleeku? Máte tuto? Jaký je Váš názor na ni?

Žádné komentáře:

Okomentovat