čtvrtek 27. února 2014

Tělové mléko do sprchy :)

Ahoj! Dnes se mrkneme a tělové mléko do sprchy značky Nivea! Určitě jste už o něm slyšeli, jak se objevilo bylo kolem něj totální poprask.
Já jsem ho kupovala někdy na podzim, když v Tetě drogerii měli 50% slevu na jakékoliv výrobky značky Nivea. S mamkou jsme udělaly velký nákup a já do košíku přihodila i toto tělové mléko, protože jsem ho chtěla vyzkoušet. Zvolila jsem to pro normální pokožku. Určitě víte, že existuje ještě modrá varianta pro suchou pokožku a nejnovější je ještě další verze pro suchou pokožku, která by měla být obohacená o nějakou složku.

Návod k použití:
Obal je pěkný, jako výhodu vidím, že stojí dnem vzhůru, takže se mléko nemusí vytřepávat. Balení má i nevýhodu a to, když si chcete mléka po použití přidat tak, že vám strašně klouže v rukou :D
Vůně je příjemná klasická niveácká, ale po smytí z kůže nejde cítit.
Konzistence je takový střed- ani moc řídká, ani moc hustá a má bílou barvu.
Hydratace není nějaký zázrak a pro suchou pokožku by to asi nebylo, ale mě to stačí :) Po použití si dávejte pozor ve vaně, protože klouže :)
Složení:
 V balení je 400 ml a cena je tuším asi 150,-.Je to fajnová záležitost, ale myslím si, že to není něco, co by každý musel mít.

Jaký je Váš názor? Vyzkoušeli jste nějaké tělové mléko do sprchy? :)

2 komentáře:

  1. Moc mě nebaví se po sprše mazat tělovým mlékem, ale ani přes to, mě nijak neláká si tělové mléko do sprchy koupit.. Možná někdy vyzkouším to od Balea :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama bych si ho už nekoupila. Jako dárek bych byla ráda, ale sama dokážu žít bez něj a mám radši normální tělová mléka :)

      Vymazat