čtvrtek 20. února 2014

Moje oblíbené kosmetické pomůcky :)

Ahoj :) V tomto článku bych vám chtěla zmínit pár kosmetických pomůcek, které si kupuju opakovaně a nedokážu si představit být bez nich :)

Prvním mým pomocníkem jsou tyto odličovací houbičky od Calypso. Dají se koupit jak v Dm (cena 25,-), tak i v Rossmanu (cena 20,-). V balení jsou 2 ks a mi jeden ks vydrží tak na 3 týdny používání, pak už houbičku většinou vyhodím do koše z hygienických důvodů.
Já houbičky používám na smývání masky, nebo někdy i na smývání peelingů. Slyšela jsem, že jsou dobré také na čistící pleťovou pěnu. 
Hned po vybalení je houbička měkká, ale jakmile ji použijete a ona pak uschne, tak je tvrdá a trošku se zmenší. Ale nebojte se, jen ji namočíte a ona se opět zvětší a změkne.

Kosmetické tampónky jsou součástí asi každé kosmetické výbavy ženy. My jsme hodně dlouho opakovaně kupovali domů tampónky značky Bel. Nejsou 100% bavlněné, v balení je buď 70 ks nebo 84 ks. Dají se sehnat v akci, kdy jsou 3 balení + nějaký dárek v podobě vatových tyčinek nebo třeba gumiček do vlasů asi za 70,-. Jenomže pak jsem chtěla vyzkoušet nějaké 100% a objevila jsem nějaké v Albertě od značky Basic (což by měla být nová primární značka Albertu, pokud jsem to dobře pochopila). Ty Basic jsou 100% bavlněné, v balení je 120 ks a cena je asi 17,-. Sice to bylo trochu nezvyklé je používat, ale nakonec to vypadá tak, že domů začneme kupovat už jen tyto :) Jsou o dost levnější a určitě se dá na ně zvyknout :)

Další takovou stálicí jsou tyto vatové tyčinky. V balení je 160 ks za nějakých 20,-. Tyto činky jsou super na čištění uší, na odstraňovaní přebytečného makeupu (např. křivá linka, přetáhnutá řasenka) a také na odstranění přebytečného laku na nehty v okolí nehtu. Jako výhodu vidím, že se vůbec nerozpadají a vatička na tyčince zůstane, kde má.

A poslední takovou nutností jsou pro mě vlhčené ubrousky. Používám je jak na očištění rukou, tak když třeba zkouším na pleti nějaký nový produkt a nesedí mi, na očištění štětců, očištění stolu..... Opravdu mají široké využití a moc mi ani nezáleží na značce. Ale mám vyfocené právě tyto Babylove, protože jsou už mé 3. balení a další 2 balení mám doma ještě v zásobě :) V balení je 80 ks a stojí kolem 40,-. Dají se koupit i levněji v nějakých akcích nebo větších baleních (tzn. třeba 5 balení těchto ubrousků za výhodnější cen). Nepoužívám je ale na odličování, na to preferuju spíše ubrousky k tomu určené nebo nějaký tekutý odličovač v kombinaci s tampónky.  

Co jsou vaši stálí kosmetičtí pomocníci? :) Jaké jsou vaše nejoblíbenější kosmetické tampónky?

4 komentáře:

  1. Já jsem těďkom dopotřebovala Ebelin maxi tamponky a ty byly teda super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maxi tampónky? To bude asi spíš lepší na pleť než na oči, ne? :)

      Vymazat
  2. Pořád a dokola používám vatové tamponky od Ebelin, ale příště se poohlédnu už po jiných asi :D né, že by mi nevyhovovaly, ale třeba jsou někde tam lepší :) Jinak houbičku jsem taky měla, byla super, ale i bez ní se obejdu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na ni tak zvykla, že ji používám furt :)

      Vymazat