úterý 25. února 2014

Oči 8. díl anebo líčení s paletkou Sleek Au naturel!!

Ahoj všichni :) Jako každý měsíc tu mám jeden líčící tip a tentokrát budu používat hlavně paletku od Sleeku Au naturel, kterou mám od kamarádek k narozeninám. Narozeniny mám sice až v dubnu, ale objednávaly jsme společně více věcí (každá si vybrala dárek pro sebe na narozeniny a ostatní se složily a zaplatily jí to) a jakmile balíček přišel, rozdaly jsme si to hned, protože jsme nechtěly tak dlouho čekat.  Akorát paletku nebudu dávat do nákupů, ale objeví se až v článku CO JSEM DOSTALA K NAROZENINÁM? a pak na ni určitě plánuju samostatný článek :) 
Jdeme na líčení :)

Začala jsem jako vždy korektorem, který jsem zapudrovala.
Poté jsem na víčko nanesla oční primer.
Nejdříve jsem si vystínovala záhyb oka matným tmavě hnědým stínem s názvem Bark. A se ztrácením jsem si trochu pomohla stínem s názvem Cappuccino. Poté jsem vzala opět stín Cappuccino a nanesla jej na celé pohyblivé víčko jako podklad. Do větší půlky víčka směrem od vnitřního koutku třpytivý stín s názvem Taupe. Na zbytek víčka jsem nanesla opět Bark v trochu větší vrstvě a úplně do vnějšího koutku jsem nanesla kvůli ztmavení stín s názvem Noir. Do vnitřního koutku jsem nanesla světlý stín Nougat na projasnění.
No a celé líčení jsem zakončila řasenkou :)


Výsledek dopadl takto :)

Informace o výrobcích
Korektor match 2 cover! - koupila jsem jej v dm v regálech Essence za 70,-. Má 2,3 g.
Pudr All about matt! - koupila jsem ho ve výprodeji za 30,- v regálech Essence. Má 11 g.
Báze pod oční stíny od Elfu- mám odstín Nude, má 5 ml a cena byla 39,-
Paletka očních stínu od Sleeku- Au naturel, dá se sehnat na internetu na různých e-shopech (cena té mojí byla 264,-)
Řasenka The Colossal Volum´Express waterproof od Maybelline- černá, 10ml a vyšla mě asi na 150,- v nějaké akci

Tak co líčení? Líbí? :)

2 komentáře: