pátek 7. února 2014

Boží balzám na ruce- navíc bio!

Ahojte :) K tomuto balzámu od značky Bione cosmetics jsem přišla díky greatboxu, který jsem si objednávala s kamarádkou asi před půl rokem. Balzám jsem nezačala používat hned, ale měla jsem ho v zásobě schovaný (jako skoro všechnu pečující vlasovou a tělovou kosmetiku).
Hned první věcí je, že je balzám přírodní bez parabenů a silikonů (já si na to nepotrpím a nějak to nehlídám na výrobcích), což by pro někoho mohlo být velké plus. Další takovou zajímavou věcí je, že je to český výrobek.
Balzám má naprosto úžasnou parfemaci! Nejednou se mi stalo, že jsem si začala třeba ve škole krémovat ruce a někdo z opačné strany třídy na mě začal volat, že to nádherně voní a následně chtěl balzám půjčit :) Zatím jsem neobjevila ještě nikoho komu by balzám nevoněl :) Vůně je v balení trošku výraznější, ale po rozmazaní to není až tak výrazné :)
Co dále oceňuju je rychlost vstřebávání. Během chvilinky je celý vsáknutý a zanechá po sobě jen hebkou pokožku :) Hydratace není úplně nejlepší na světě, věřím, že něco dokáže hydratovat více. Já naštěstí netrpím na opravdu hodně vysušené ruce, takže pro mě je hydratace dostačující.
Konzistence balzámu je gelovo- krémová.
Jediné co bych vytkla je měkký obal. Balzám jsem nosila normálně v tašce do školy a jednou se mi asi otevřel a vytekl do kabelky. :/ Ale věřím, že to bylo akorát mou nešikovností a tím jak pohazuju svou taškou :) 
Složení:
Obsah je 75 ml a další takovou pozitivní věcí je cena, na internetu (konkrétně zde) jsem balzám našla za 26,-! Jinak vůbec nevím, kde jinde se dá sehnat.
Ale určitě vám ho můžu všem doporučit všemi deseti!

Nevíte, kde se dají zakoupit výrobky této značky? Používáte výhradně přírodní kosmetiku?

2 komentáře:

  1. Je mi vcelku jedno, jestli je kosmetika přírodní, nebo není... Nikdy jsem to moc neřešila, ale určitě je lepší používat přírodní výrobky. Netuším, kde se dá tahle kosmetika sehnat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli sháníte přímo tento balzám, ale přírodní kosmetiku lze sehnat třeba zde. Rozhodně souhlasím v tom, že přírodní kosmetika je lepší než ta klasická z drogerie, vždy se snažím kupovat třeba kosmetiku netestovanou na zvířatech, bio nebo s vysokým obsahem přírodních ingrediencí. Bohužel ne vždy je přírodní kosmetika stejně účinná jako ta plná chemických složek, tak se musí zkoušet :)

      Vymazat