úterý 4. února 2014

Nákupy za leden 2014 :)

Pěkné ráno! Dnes se budete moct mrknout na to, co jsem si koupila za měsíc leden. Původně jsem si nechtěla koupit hodně věcí, protože jsem dost kosmetiky dostala na vánoce. Ale nepovedlo se mi to, v chodech bylo dost akcí a já nakoupila celkem dost.

První věcí je odlakovač od Essence z limitované edice Superheroes, kterou jsem nedočkavě očekávala už od prosince v Dm a ona nikde. Minulý víkend jsem náhodou do Dm šla a co by bylo ve výprodeji? Jasně, že limitka Superheroes. Moc nechápu to, že se ve stojanu Essence vůbec neobjevila a najednou byla ve výprodeji. Každopádně mě nakonec zaujal jen tento odlakovač se třpytkama. Až doma jsem zjistila, že obsahuje aceton, ale i tak se těším až jej vyzkouším. 150 ml mě vyšlo na 30,-.
Tento lak od Rimmelu jsem koupila ve vedlejším městě v drogérii Teta za 30,- ve výprodeji, takže nevím zda se dá odstín pořád koupit. Je to odstín 812 CAPTAIN KHAKI a obsah je 8 ml.
V ten samý den jsem pak byla ještě v Rossmanu, kde mají mnohem větší nabídku výrobků Essence, než v Dm a vybrala jsem si tam tyto kapky pro rychlé schnutí laku na nehty. Zatím ještě testuju, ale později bude určitě tady na blogu recenze :) Obsah je 8 ml a cena nějak kolem 55,-.

CC cream značky Avon jsem už zmiňovala v novinkách. Mám ten nejsvětlejší odstín a zatím jsem ho jen párkrát zkusila, ale nemám ho pořádně otestovaný. Později bude také recenze.
Jak určitě víte, tak Essence vyprodávala nějaké své výrobky ze stálého sortimentu, aby uvolnily místo pro novinky a to bych nebyla já kdybych si něco nekoupila že :) Ulovila jsem řasenku Stays no matter what waterproof, paletku stínů Sun Club v odstínu 02 long beach, fixační sypký pudr All about matt!, krémový dvoubarevný korektor march2cover! a pak ještě rtěnku v odstínu 53 All about cupcake (kterou jsem bohužel zapomněla vyfotit :( ). Na všechno bude časem taktéž recenze :)

Na expresní balzámy od Gliss Kur jsem četla dost pozitivního a proto když se mi o něm zmínila i má nejlepší kamarádka Zdenička, tak jsem neodolala a v akci v Tetě drogerii jsem si jeden musela koupit :) Nevěděla jsem který, ale protože jsem četla dost ohlasů na šampon a kondicionér z řady pro objem vlasů, tak jsem zvolila tento. A jak dobře jsem udělala! Ale o tom příště :) Cena za 200 ml je 85,-.
Další produkt je také značky Gliss Kur a myslím, že jsem ho kupovala úplně jako první výrobek z těchto celých nákupů. Je to maska určená na delší a třepící se vlasy a koupila jsem si ji ségrou dohromady. Vybraly jsme právě tuto, protože jak jsme byly mladší tak jsme používali šampony jen z této řady a hodně nám vyhovovaly. Cena za 200 ml byla 120,-. 

Další dva výrobky od Garnieru jsem kupovala ve stejný den v Dm, protože tam měli akci, že když koupíte 3 výrobky na pleť, tak nejdražší z nich máte zdarma. Vzala jsem si dvoufázový odličovač, stejný si koupila i ségra a já k tomu mám zadarmo micelární vodu. Skvělý kup! Odličovač stál asi 100,-. 
Poslední víkend jsem v Dm viděla taky tyto ubrousky Balea, které byly limitovaná edice v létě, no a byly zlevněné na půlku! Původní cena byla 85,- (za dvoje ubrousky + krabičku) a mě vyšly na 43,-! Parfemace je Light Blue a v balení je 25 ks.
A když jsem byla v Rossmanu, rovnou jsem si tam koupila tyto houbičky Calypso. Jsou mými stálicemi, ale kupuju je jedině v Rossmanu ( a jelikož není u nás v městě a tím pádem tam nejsem každý den, tak si je kupuju do zásoby), protože v Dm jsou o 5,- dražší a když je kupuju skoro pořád, tak je zbytečné vyhazovat peníze. V balení jsou 2 ks a cena je 20,-.

Tak to by bylo vše :) Co jste si tento měsíc koupili vy? :)

2 komentáře:

  1. Odlakovač mám též a je prostě boží! Akorát já ho teda kupovala za plnou cenu:/
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani neměla šanci ho v obchodě vidět za plnou cenu :) Už jsi ho zkoušela? Jak jsi spokojená? :)

      Vymazat