úterý 11. února 2014

Antiperspirant Rexona aneb proč mi tato značka nesedí..

Toto nebyl první antiperspirant této značky a já sama bych si ho nikdy nekoupila. Měla jsem jich už několik a všechny u mě dopadly naprosto stejně.
Obal je v pohodě, nevytkla bych mu nic, ale moc se mi celkově nelíbí.
Vůně antiperspirantu je hodně zvláštní a vůbec mi nevoní. 
Před aplikací je nutnost antiperspirant opravdu hodně a déle než obvykle protřepat, protože pokud tak neuděláte tak se vám jakoby v podpaží srazí a vytvoří bílý povrch na pokožce, díky kterému pak je špinavé oblečení.
Při aplikaci se produktu dostane ven opravdu o hodně víc než by bylo třeba, ale nejde mi to nijak zmírnit.
Antiperspirační schopnost je podle mě nulová. V pocení nevidím žádný rozdíl mezi použitím a nepoužitím antiperspirantu.
Složení:
V balení je 150 ml, cenu nevím přesně (protože to byl dárek na Vánoce), ale myslím, že do 80,-. Další takovou (ne)výhodou je, že rychle ubývá.

Máte rádi antiperspiranty a deodoranty od Rexony? Jaký je nejhorší deodorant, který jste ve svém životě vyzkoušeli? :)

2 komentáře:

  1. Měla jsem ho taky (akorát s jinou vůni) a hrozně mě štvaly ty bílé stopy. Jinak jejich krémový antiperspirant byl vážně super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nesnáším ty krémové a všelijaké patlací. Pro mě jsou nejlepší ve spreji, ale Rexonu už nechci :)

    OdpovědětVymazat