pátek 28. února 2014

Šampon Garnier Fructis :)

Pěkný poslední únorový den přeju! :) Dnes se mrkneme na šampon, který jsem používala většinu února.

Byl to můj první šampon této značky. 
Balení je pěkné, líbí se mi i ta půl kulička nahoře na otevírání (je to praktické a nezničím si s ní lak na nehtech) :)
Vůně šamponu je nádherná, ale nedokážu ji k ničemu přirovnat.
Měl by obsahovat olej z hroznů a bobule acai. Vlasy by měl vyživovat a měly by být odolnější. Je určený na barvené vlasy, já nabarvená nejsem, ale myslím, že na tom ani nezáleží :) 
Dobře pění, ale bohužel mi vlasy mastil. V kombinaci s L´oreal šamponem to nebylo tak hrozné, ale samotný vlasy mastil hodně.
Složení:
Objem je 250 ml za cenu kolem 60,-. Šampon bych spíš nedoporučila. 

Jaké jsou vaše nejoblíbenější šampony? :)

3 komentáře:

  1. Nejraději použvám Niveu nebo Elseve, ale teď pořád ještě zkouším šampon od Balea a najednou mi udělal hezké vlasy i druhý den krásné (možná za to může i maska, kterou jsem s ním použila) nechápu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ted zkousela nejaky novy od Dove tak jsem zvedava :-)

      Vymazat
  2. Poslední dobou zjišťuji že Garnier šampony jsou mé nejoblíbenější:)

    OdpovědětVymazat