úterý 18. února 2014

Dvoubarevný korektor od Essence

Ahoj všichni! Při psaní posledních nákupů jsem zjistila, že i přesto, že tento korektor už používám přes půl roku, nevěnovala jsem mu ještě žádný článek. A to jsem musela napravit :)

Na balení mi nevadí nic, ale akorát bych možná byla radši, kdyby se korektor nemusel patlat prstem a místo toho byl třeba v tyčince. Přijde mi to celkem nehygienické, ale jako překousnu to.
Konzistence je opravdu krémová a myslím si, že pro mastnou pleť by to nebyl ten pravý šálek kávy. Já mám pleť spíš sušší, takže oceňuju, že je korektor krémový a nevysušuje mi pupínky ani mě nevysušuje pod očima. 
Světlý odstín používám teď, jakmile začnu trochu chytat barvu tak si odstíny míchám a v létě mám dobrý ten tmavý :) Takže oceňuju to, že člověk si sám namíchá svůj perfektní odstín. 
Výdrž není celodenní, když si ho nanesu, tak po škole už není krytí tak dobré jako ráno, ale pořád to je fajn. Akorát se mi někdy stane, že mi zalézá do vrásek, ale to jen pokud ho špatně rozmažu.
Krytí určitě není vysoké jak píšou na obalu, ale spíš nízké až střední.
Korektor používám denně a mám už druhé balení. Tady jsem Vám vyfotila jak vypadá to první v porovnání s druhým:
V balení je 2,3 g a normální cena byla 65,-, druhé balení jsem koupila ve výprodeji za 30,-. Myslím, že korektor není špatný a nejvíc na něm oceňuju to, že mě nevysušuje jako to dělá většina korektorů.

Vyzkoušely jste tento korektor? A jaký je váš názor? :)

2 komentáře:

  1. Je opravdu super světlý! :) dokonce se mi někdy zdá, že až moc na mě :D ale jsem za něho i tak ráda. Za těch 30 Kč, co byl ve výprodeji je super.

    OdpovědětVymazat