neděle 23. února 2014

Řasenka Super Shock Max

Pěkný den! Tato řasenka je sestřička známější řasenky Super Shock. Tato má trošku rozdílný kartáček. Super Shock je moje nejoblíbenější řasenka a tuto už jsem měla také několikrát. Tak jdeme na moje dojmy :)

Obal řasenky se pořád různě mění, tentokrát mám ten limitovaný obal, který byl o Vánocích :) Tento se mi nijak extra nelíbí, ale obal není to nejdůležitější že :)
Kartáček je podobný jako u sestřičky Super Shock, akorát tento je střapatější. Ze začátku používání je řasenka hodně mokrá, ale tak nějak po 2- 3 týdnech to je lepší. 
Jak je mokřejší, tak trošku slepuje, ale to se po těch 2 týdnech až trochu vyschne zlepší :) 

Řasy před použitím:
Řasy po použití:
Na téhle fotce byla řasenka asi po týdnu používání, na mě byla ještě hodně mokrá a trochu slepovala.
Tahle fotka je asi o 2 týdny starší, řasenka už není tak mokrá a řasy dělá hezčí :)
Obsah řasenky je 10 ml a cena je od 59,- do 119,- (záleží na akcích). Řasenka není tak moc dobrá jako sestřička, ale i přesto bych ji doporučila a klidně si ji koupím znova. A můžu Vám říct, že jsem ji doporučila několika lidem a žádný si na ni nestěžoval :)

Jaká je vaše oblíbená řasenka? Zkoušely jste i sestru této?

2 komentáře:

  1. Super Shock řasenka bude mou nejoblíbenější snad dlouho :) I když jsem vyzkoušela od GS D'amore a ta má podobný typ kartáčku, tak bych si klidně kupovala Super Shock pořád dokola. Ovšem ráda zkouším nové věci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ráda zkouším nové, ale když vidím tuhle nebo klasickou SuperShock v akci v katalogu tak prostě neodolám :) Je to jistota, že nešlápnu vedle :)

      Vymazat