pátek 14. února 2014

100 Otázek, na které se nikdo neptá.

Tento tag je moc oblíbený a já se rozhodla jej udělat také :) Tak doufám, že se Vám bude líbit :) (Ano není jich 100, pár jsem vynechala, protože bylo nesmysl na ně odpovídat, když navazovali na předchozí otázku anebo to byla celkově blbá otázka..)

 1.Spíš s otevřenými nebo zavřenýma dveřmi?
Otevřené, asi nikdy mě nenapadlo je na noc zavírat :)

2. Bereš si domů šampony a kondicionéry z hotelů?
Možná se mi budete smát, ale asi nikdy v životě jsem nebyla v hotelu :D

3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? 
Já bych ráda se zataženými žaluziemi, ale protože mám pokoj dohromady se ségrou a jí to vadí, tak nemůžu.

4. Ukradla jsi někdy dopravní značku?
Ne a ani mě to nikdy nenapadlo udělat :D

5. Používáš lepíky?
Občas si je dávám do rozečtených knih místo záložky, ale mohla bych bez nich žít :)

6. Vystřihuješ si kupóny aniž bys je použila?  
Občas jo a opravdu nevím, proč to dělám :D

7. Bylo by ti milejší aby tě napadl medvěd nebo roj včel?
Trochu zvláštní otázka. Když nad tím ale uvažuju tak by byl lepší asi medvěd. Jsem totiž alergická na všechny možné štípnutí od hmyzu. :)

8. Máš pihy?
Jo, ale jen pár. V létě jich mám víc a šíleně mě štve, že jich nemám ještě víc :D Už musím příteli lézt na nervy jak mu pořád říkám, že chci být více pihatá :(

9. Usmíváš se vždy na fotkách?
Když vím, že mě někdo fotí, tak většinou jo :)

10. Co tě nejvíce rozčiluje?
V této době asi nepořádek v pokoji, který dělá moje ségra :D

11. Počítáš někdy své kroky při chůzi?
Ne.

12. Už jsi někdy stanovala?
Ne.

13. Tancuješ někdy i bez hudby?
Ano! :D

14. Koušeš tužky?
Ne.

15. S kolika lidmi si strávila tento týden?
Hodně lidí. Spolužáci, přítel, rodina. ;)



16. Jak velkou máš postel?
Pokoj mám se ségrou a máme poschoďovku.

17. Jaká je tvá písnička týdne?
Neumím odpovědět jednou písničkou. Je jich víc.

18. Vadí ti, když kluci nosí růžovou?
Líbí se mi víc třeba černá, ale asi bych se nezbláznila, kdyby přítel nosil třeba růžové triko. :)

19. Díváš se na kreslené filmy?
Ne, ale mám ráda animované pohádky :)

20. Co je tvůj nejoblíbenější film?
Nemám jeden nejoblíbenější.

21. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla?
Jako většina blogerek odpovím, že kdybych měla poklad, tak bych ho neschovávala :)

22. Co piješ k večeři?
Jak kdy. Někdy čaj, někdy sodastreem. :)

23. Tvoje oblíbené jídlo?
Mám ráda zelí na všechny způsoby. :)

24. Koho jsi naposledy políbila nebo kdo tebe naposledy políbil?
Přítel :)

25. Byla jsi někdy skautka?
Ne.

26. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu?
Ne.

27. Kdy jsi napsala naposled dopis na papír?
Ani si nevzpomínám :(

28. Umíš u auta vyměnit olej?
Ne :D

29. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu?
Ne, nemám řidičák :)

30. Co je to nejlepší jídlo k snídani?
Mám rada třeba lupínky s mlékem anebo nějakou dobrou buchtu :)


31. Kdy chodíš běžně spát?
Snažím se každý den (i o víkendu) už kolem 10 být v posteli.

32. Jsi líná?
Záleží jak na co a kdy :D

33. Za co jsi se jako dítě převlékala na karnevale?
Karkůlka, princezna, čarodějnice :)

34. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? 
Myslím, že buvol :)

35. Kolik jazyků umíš?
Tak určitě česky, anglicky bych se asi taky dorozuměla a učím se francouzsky :)

36. Odebíráš nějaké časopisy?
Já sama neodebírám nic, ale doma odebíráme Svět na dlani a to si ráda přečtu :)

37. Máš radši lego nebo pexeso?
Spíš pexeso

38. Jsi tvrdohlavá?
Ano! Hodně! :)

39. Kdo je lepší Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková?
Asi Gabku, ale nevadí mi ani jedna.

40. Dívala ses někdy na telenovely?
Jako malá si pamatuju, že existoval program s názvem Zone Romantika a tam jsme se s mamkou vždycky dívali :D

41. Máš strach z výšek?
Trochu

42. Zpíváš si v autě?
Jelikož jedu jako spolujezdec tak ne nahlas :)

43. Zpíváš si ve sprše? 
Spíš ne.

44. Tancuješ v autě?
Ne.

45. Už jsi někdy použila střelnou zbraň?
Ne.



46. Kdy ses naposledy nechala vyfotit u fotografa?
Myslím, že v září nebo říjnu loňského roku.

47. Zdají se ti muzikály kýčovité?
Nevím, nedívám se na ně.

48. Jsou pro tebe Vánoce stres?
Vůbec. Dárky nakupuju už od září a jinak mě nemá co stresovat :)

49. Už jsi někdy jedla pirožky?
Ani nevím co to je, takže ne.

50. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč?
Borůvkový

51. Čím si chtěla být jako dítě?
Učitelka, zahradnice, kuchařka, cestovatelka... Bylo toho hodně :)

52. Věříš na duchy?
Nevím. Věřím, že něco po smrti je, ale nevím jestli zrovna duchové.

53. Už jsi někdy měla pocit deja-vu?
Asi ne.

54. Bereš denně vitamíny?
Ne.

55. Nosíš pantofle nebo bačkory?
No nosím papuče :D

56. Nosíš župan?
Ne.

57. V čem spíš?
Triko a kalhotky. Občas ještě kraťasy :)

58. První koncert?
Kabát

59. Tesco, Kaufland nebo Billa?
Asi Billa.

60. Nike nebo Adidas?
Řeknu Adidas, protože moje oblíbené deodoranty jsou Adidas. Co se týče oblečení tak asi ani jedno.



61. Brambůrky nebo křupky?
Obojí.

62. Buráky nebo slunečnicová semínka?
Buráky samotné, semínka na pečivu.

63. Brala jsi někdy hodiny tance?
No chodila jsem do tanečních. Jinak ne.

64. Jaký povolání by měl mít tvůj budoucí partner?
Myslím, že povolání není to nejdůležitější.

65. Umíš srolovat jazyk?
Úplně ne.

66. Už jsi někdy plakala radostí?
Hodně často brečím radostí :)

67. Máš nějaké gramofonové desky?
 Ne.

68. Spaluješ pravidelně kadidlo?
Ne.

69. Už jsi někdy byla zamilovaná?
Mám přítele, takže co myslíte? :)

70. Čí koncert bys ráda viděla?
Foo Fighters a The Pretty Reckless.

71. Na jakém koncertě jsi byla naposledy?
Skid Row.

72. Studený nebo horký čaj?
Horký.

73. Čaj nebo káva?
Spíš káva.

 74. Gumoví medvídci nebo čokoláda?
Obojí :)

75. Umíš plavat?
Trochu, ale bojím se toho.



76. Umíš zadržet dech bez zacpání nosu?
Ano.

77. Jsi trpělivá?
Jak v čem.

78. Dj nebo skupina na svatbě?
Spíš skupina.

79. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži?
Asi ne.

80. Už jsi někdy měla plastickou operaci?
Ne.

81. Máš raději černé nebo zelené olivy?
Nejedla jsem ani jedny, tak nevím.

82. Umíš plést nebo háčkovat?
Ne.

83. Ideální místo pro krb?
Obývák.

84. Chceš se vdát?
Určitě :)

85. Pokud jsi v manželství, jak dlouho?
Nejsem.

86. Do koho jsi byla na střední zamilovaná?
Jsem teď na střední a je to můj přítel ;)

87. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem?
Ne.

88. Máš děti?
Ne :D

89. Chceš děti?
Někdy v budoucnu ano.

90. Tvoje oblíbená barva?
Černá, bílá, červená a modrá.



91. Chybí ti právě někdo?
Můj přítel.

92. Co se ti přihodilo ve škole?
Nic zajímavého :)


Fotky jsou náhodně vybrané a pochází z mého instagramu. Takže pokud mě nesledujete, tak do toho :)

Tak to by bylo vše :) Jak se vám tag líbí? :)

2 komentáře:

  1. Na hodně otázek bych odpověděla asi stejně :) Jinak to je zajímavý TAG! :)

    OdpovědětVymazat